دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از کشف محموله سنگین یک هزار و800کیلوگرمی مرفین از داخل یک کامیون حمل فرآورده های گوشتی خبر داد و گفت :در این رابطه یک قاچاقچی به نام (ر.ز)اهل بیرجند دستگیر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدضیاالدینی افزود:این محوله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان به مقصد تهران بارگیری شده بود که باهوشیاری ماموران انتظامی در شرق استان کرمان متوقف گردید.
این مقام قضائی تصریح کرد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر یک دستگاه کامیون مخصوص حمل فرآورده های گوشتی در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان متوقف می شود و پس از بازرسی کامیون ماموران موفق به کشف این محموله سنگین مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود می شوند.

وی با اعلام اینکه پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب بم در حال رسیدگی است،تصریح کرد:در این رابطه یک متهم ساکن بیرجند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۰۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
کسی که با جان و مال ، بنیان خانواده این مرز و بوم بازی میکنه چرا اسمشو با حروف اول مینویسید چرا نمیزارید همه این اشخاص رو بشناسن چطور یک نفر از زمین خواری در تهران صحبت میکنه سریع اسمش تو همجا پخش میشه
آخرین اخبار