سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از کشف 78 تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی طی یک هفته در کردستان خبرداد.

فرزاد سردارزاده سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: هفته گذشته در مجموع 2 هزار و 181 مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته است و در این رابطه 78 مورد تخلف کشف و 64 پرونده تشکیل شده است.

به گفته وی، عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده ها در مجموع 192 میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 103 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 29 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/  م ح

بازرسی 2 هزار و 181 مورد  در سطح استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.