فرماندار باغملک از برقراری آرامش نسبی در منطقه پتک جلالی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید صالحی، فرماندار باغملک از برقراری آرامش نسبی در منطقه پتک جلالی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران از حضور در این شهرستان نگران هستند.

سیدمجید صالحی با اشاره به اتخاذ تصمیماتی برای برطرف کردن نزاع در روستای پتک جلالی افزود: خوشبختانه آرامش نسبی در منطقه حاکم شد که در این زمینه نیروهای انتظامی و قوه قضاییه اقدامات خوبی انجام دادند.

وی تصریح کرد: کارهایی که برای ایجاد صلح و سازش در منطقه انجام شد نتیجه نداشت ولی با اقدامات انتظامی جلوی این نزاع گرفته می‌شود.

صالحی از استقرار دائمی ایستگاه پلیس در روستای پتک جلالی خبر داد و گفت: احکامی برای برخی از متهمان حادثه صادر شده که امیدواریم نقش بازدارنده داشته باشد.

فرماندار باغملک تصریح کرد: نباید این نزاع تشدید شود زیرا این کارها زیبنده شهرستان نیست اگر از هر نظر امنیت ما دچار مشکل شود بدون شک امور دیگر نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

وی از حضور چند سرمایه‌گذار در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: بعد از تشدید نزاع در منطقه، این سرمایه‌گذاران ابراز نگرانی کردند که مبادا این نزاع‌ها به سرمایه آنها آسیبی برساند.

صالحی گفت: با احکام قاطع قضایی که در ارتباط با حوادث اخیر منطقه صادر می‌شود این موضوع برطرف شود زیرا ادامه یافتن این نزاع‌ها می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

انتهای پیام/م

نگرانی از سرمایه گذاری در باغملک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.