امام جمعه باغملک خواستار رسیدگی ویژه بر پرونده نزاع در روستای پتک جلالی توسط قوه قضاییه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد، امام جمعه باغملک در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری این شهرستان گفت: اعتماد مردم باغملک به مجموعه دادگستری اعتماد بالایی است.

 

وی با بیان اینکه مردم باغملک مردمان خوب و متدینی هستند، افزود: متاسفانه موضوع روستای پتک جلالی به گونه‌ای شد که در رسانه‌های بین‌المللی نیز بازتاب داشت و وجهه شهرستان را به گونه دیگری معرفی کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌نژاد در ادامه به اقدامات انجام شده در موضوع نزاع روستای پتک جلالی اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شد ولی از مسئولان قضایی و قوه قضاییه می‌خواهیم این پرونده را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

 

 

امام جمعه باغملک تصریح کرد: در این نزاع‌ متاسفانه بیش از 20 نفر کشته شدند که باید موضوع رسیدگی شود، البته دادستان شهرستان با ایثار و فداکاری به این موضوع وارد شد که از ایشان تشکر می‌کنیم.

 

وی با تقبیح نزاع به وجود آمده در روستای پتک جلالی بیان داشت: با توجه به اینکه شرایط بدی که به وجود آمد انتظار ما این است که با دقت و سرعت مجموعه دادگستری خوزستان در این زمینه تصمیم بگیرند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد با تاکید بر این نکته که اقدامات خوبی از سوی نیروهای نظامی و انتظامی در سطح منطقه انجام شد، اذعان کرد: امیدوارم با تصمیمات قاطعی که در قوه قضاییه گرفته می‌شود وضعیت شهرستان تغییر کند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.