دو شرور سابقه دار در یکی از روستاهای کرمانشاه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: این اشرار با داشتن  چندین  سابقه شرارت و آدم ربایی در کارنامه خود ،روز گذشته با ورود بدون اجازه به منزل یکی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد آنان را تهدید و ایجاد مزاحمت کردند.

وی با بیان اینکه متهمان ، یکی از ساکنان منزل را از ناحیه دست مجروح کردند و پیش از رسیدن ماموران از صحنه متواری شدند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهمان را در یکی از روستاهای حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شناسایی و برای دستگیری آنان اقدام کردند.
سرهنگ شیرزادی گفت: یکی از اشرار که اهل استان‌های همجوار است پس از مشاهده پلیس با استفاده از چاقو به سمت آنان حمله ور شد که با اقتدار ماموران راه به جایی نبرد و به ناچار تسلیم شد.
وی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند، افزود: پلیس این شهرستان با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به اشرار و هنجار شکنان را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/پ

دستگیری دو  شرور سابقه دار در کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.