فرمانده انتظامی اسفراین توضيحات بيشتری درباره آخرين جزئيات حادثه پنجشنبه شب گذشته این شهر که 3 کشته و زخمي داشت، ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به حادثه ساعت 22 پنجشنبه شب  که منجر به فوت یک تن و مجروحیت 2 تن دیگر از عابران پیاده شد،گفت: ماجرای تعقیب و گریز خودروی یگان امداد و پژوی 405 در اسفراین از درگیری اراذل و اوباش در میدان لاله آغاز شد که به محض حضور خودروی پلیس، سواری پژوی  405 اقدام به فرار می کند که در همان میدان لاله یک راکب موتورسیکلت را زیر می گیرد.

وی افزود:  بعد از تداوم فرآیند تعقیب و گریز در خیابان های سپاه و شاهد، به دلیل پیچ زیاد و سرعت بالا ، خودروی پلیس، وارد پیاده رو می شودو با عابران پیاده برخورد می کند که 1 نفردردم فوت و 2 نفر دیگر  مجروح  می شوند.

مهری گفت: خودروی پژوی 405 سفید شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری سرنشینان آن ادامه دارد.

حبیب حسینی رییس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین هم با اشاره به جزئیات حادثه افزود: حال عمومی راننده موتورسیکلت که در جریان برخورد با خودروی پژوی 405 مصدوم شده بود، رضایت بخش ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه یک مصدوم حادثه کماکان در بخش مراقبت های ویژه است، تصریح کرد: دیگر مصدوم سانحه برای فرآیند تکمیل درمان ناشی از شکستگی ها به بیمارستان بجنورد اعزام شد.

انتهای پیام/آ

تلاش برای دستگیری عاملان درگیری با پلیس اسفراین ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.