مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از انعقادتفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل تبلیغات اسلامی با کانون فرهنگی جوانه در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت‌الاسلام علی دوست محمدی گفت:در جلسه ای با حضور مسئول کانون فرهنگی جوانه از مشهد مقدس و مسئول کانون های فرهنگی تبلیغی طلوع هشتم شهرستان شهربابک، تفاهم نامه همکاری ما بین اداره کل تبلیغات اسلامی با کانون فرهنگی جوانه منعقد شد.

حجت‌الاسلام دوست محمدی افزود:همواره یکی از دغدغه های مجموعه ها و تشکل های فرهنگی در پیشبرد برنامه های فرهنگی تأمین اعتبار و پشتوانه اقتصادی است که متاسفانه اکثر مجموعه های خود جوش مردمی نسبت به این امر دچار مشکل و ضعف هستند وی تصریح کرد:با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بحث اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال برآن شدیم تا با کمک دیگر مجموعه های فرهنگی، فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی را پیگیری و به سرانجام برسانیم که یکی از این طرح ها تولید نمک مذاب LCM یا همان نمک صنعتی است.
وی افزود: این محصول که در صنایع پلیمری و لاستیکی قابل استفاده است و در هر استان می تواند بالغ بر ۱۰ نفر اشتغال زایی داشته باشدکه در این نوبت این تفاهم نامه فی مابین کانون فرهنگی تبلیغی جوانه از مشهد مقدس و مجمع کانون های فرهنگی استان کرمان منعقدشد.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد:با توجه به ظرفیت شرکت های خودرویی در استان کرمان و نیاز صنعتی، امیدواریم با پیگیری های مجمع فرهنگی استان شاهد خود اشتغالی و بومی سازی این محصول در استان کرمان باشیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.