نماینده، ولی فقیه دراستان در خطبه‌های نماز جمعه بر مشارکت عمومی مردم با دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این مشارکت در زمینه سالم سازی جامعه و بالا بردن سطح اگاهی مردم موثر است.

ضرورت مشارکت مردم با دستگاه‌های فرهنگی

وی افزود: می‌توان به آینده عفاف و حجاب در استان قزوین امیدوار بود و نباید با برگزاری کنسرت‌ها و ناهنجاری‌ها شاهد قیام مقابل خدا باشیم.

امام جمعه قزوین در ادامه بر ضرورت حمایت دستگاه قضا از عامران امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه از دستگاه قضا خواست با زمین خواران برخورد قاطع داشته باشد.

وی همچنین به سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه اشاره کرد و گفت: دو روز بعد از این سفر، فرانسه میزبان منافقین بود و این موضوع نشان می‌دهد که فرانسه جز خصومت و دشمنی و بد خواهی عایدی برای کشور ما ندارد.

نماینده، ولی فقیه دراستان به انعقاد قرارداد با توتال فرانسه هم اشاره کرد و گفت: این شرکت در دولت اصلاحات در فاز‌های ۲ و ۳ پارس جنوبی قرار داد داشت، اما به خاطر رشوه‌هایی که به طرف ایرانی داد در کشور خودش به ۴۰ میلیون دلار جریمه شد حالا این شرکت فاسد و غیر اعتماد قصد دارد دوباره در کشورما سرمایه گذاری کند و مومنان ما هم از این موضوع نگران هستند.

امام جمعه قزوین گفت: آن‌هایی که اصرار به این عقد قرار دارند چه منافعی دارند که به منافع ملت ایران ترحیج می‌دهند و ما این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: پیچ و مهره اقتصاد کشور ما با آچار فرانسه که بدست منافقین در حرکت است هیچ گاه محکم نمی‌شود بلکه اقتصاد ما بدست توانمند جوانان ایرانی تحقق پیدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آزاد سازی موصل عراق گفت: موصل و حلب بدون کمک آمریکایی‌ها وبا ایستادگی، مقاومت و بسیج مردمی که با الهام از بسیج کشور جمهوری اسلامی ایران، آزاد شد.

وی در ادامه به افزایش دما اشاره کرد و از مردم خواست در استفاده از آب و برق در فصل گرما صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین از حضور پر شور مردم در مراسم تشییع سرباز مرزبان شهید فرشاد رمزی قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.