امام جمعه موقت قزوین از قوه قضاییه خواست پرونده زمین خواری در اداره کل راه و شهرسازی را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام قابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:: دادگستری باید با عاملان این پرونده میلیاردی با قاطعیت برخورد کند.

قوه قضاییه با زمین خواران برخورد کند

وی همچنین تاکید کرد: قوه قضاییه با کسانی که حقوق نجومی می‌کنند هم قاطعانه برخورد کند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه به به سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان کشور اشاره کرد و گفت::منافقان که درد دوران دفاع مقدس را به دل دارند همچنان نظام اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی افزود: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای جای منافقان را با شهدا عوض کردند به طوری که بررسی کنندگان پرونده منافقان قاتل معرفی شدند و آن‌ها باید جوابگوی این ناعدالتی باشند.

امام جمعه موقت قزوین گفت:: خیلی از مردم هم فریب این شایعات را خوردند و معلوم می‌شود ایادی استکبار در داخل کم نیست.

وی اضافه کرد: بسیاری از اسرار نظام از جمله موضوع انرژی هسته‌ای ما را منافقین در اختیار دشمنان گذاشتند.

حجت الاسلام قابل با اشاره به حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز منافقانی که هفده هزار نفر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را به خاک وخون کشیدند از لیست سیاه ترور خارج شده اند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه تمام مشکلات ما از آمریکاست و بعضی‌ها دلشان هنوز برای آمریکا می‌تپد گفت: آن‌هایی که بزرگان ما بی ادب، بی سواد و دلواپس می‌خوانند در مقابل اوباما را بسیار مودب معرفی می‌کنند انشالله که خدا با همان با ادبان محشور شان گرداند.

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز بمباران شیمیایی سردشت اشاره کرد و گفت:: صدام در دوران دفاع مقدس بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ بار کشورمان را مورد حمله شیمیایی قرار داد که سردشت با هشت هزار نفر مجروج نمونه آن است.

حجت الاسلام قابل گفت: هنوز هم آثار بمباران شیمیای سردشت نفس خیلی‌ها را تنگ کرده است.

وی تاکید کرد: پشت همه این جنایت‌ها دولت آمریکا است.

حجت الاسلام قابل، شهدای محراب، شهدای هسته‌ای و شهادت ۲، ۹، ۰ نفر از مردم بی گناه در حمله موشکی به هواپیمای ایرباس ایران را نمونه‌ای از اقدامات آمریکا علیه کشورمان دانست و گفت:: حالا باید از رفتار برخی‌ها تعجب کرد که با همه این جنایت، دوباره به آمریکا خوش بین هستند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور در وعده‌های انتخاباتی خود گفت: اگر به من رای بدهید باقیمانده تحریم‌ها را بر می‌دارم، اما مردم شما چیزی جز افزایش تحریم‌ها دیده اید.

خطیب جمعه قزوین گفت: سپاه پاسداران چه جرمی را مرتکب شده است که وقتی موشک‌های آن لرزه به تن آمریکا و اسرائیل انداخت به جای تشکر او را مورد هجمه قرار دادند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: آقای رئیس جمهور سپاه را دولت تفنگ به دست می‌خواند که اقتصاد را دردست دارد، خودش دوسال قبل از سپاه خواست با توجه به ظرفیت‌های بالای آن به کمک دولت برای حل مشکلات و اتمام پروژه‌ها بیاید، حالا چه اتفاقی افتاده که برای خوشایندی یک سری این نیروی ارزشی را مورد هجمه قرار می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اقدامات کنترلی و پیشگیری، اصلاح نظام دادرسی، استفاده از فناوری‌های روز، تقویت مبانی صلح و سازش و آموزش و آگاه‌سازی عمومی را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست.

انصاری گفت: شفاف سازی خدمات دولت الکترونیک در کاهش زمان دادرسی تاثیر به سزایی داشته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.