در مراسمی دفتر حوزه هنری شهرستان دزفول با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی آقا کوچک زاده، سرپرست حوزه هنری خوزستان در آئین افتتاح دفتر حوزه هنری شهرستان دزفول که با حضور چند تن از مسئولان و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف این شهرستان در سالن همایش های تالار مهتاب برگزار شد، بیان داشت: خوشبختانه دوره تلخ تعطیلی حوزه هنری دزفول پایان یافته و با افتتاح این دفتر، روزهای خوب و شیرینی برای هنرمندان دزفول رقم خواهد خورد.

 وی دزفول را شهری با ریشه های عمیق فرهنگی دانست و اظهار کرد: دفتر حوزه هنری دزفول که قبلا با عنوان مرکز آفرینش های هنری در این شهرستان فعالیت می کرد اکنون پس از چند سال تعطیلی با پیگیری های 5 ساله مسئولان و هنرمندان این شهرستان مجددا ساماندهی و احیا شد.

 آقا کوچک زاده با تقدیر از نگاه مثبت و حمایت های گسترده فرماندار دزفول نسبت از هنر و هنرمندان گفت: حمایت های فرماندار برای افتتاح این دفتر موجب شد تا تلاش های 5 ساله ما در این ۶ ماه سرعت بیش تری به خود بگیرد.

 سرپرست حوزه هنری استان خوزستان اذعان داشت: امیدوار هستم مسئولان، هنرمندان و مردم خوش ذوق دزفول از این پس به حدی درکنار این دفتر حوزه هنری باشند که دیگر شاهد تعطیلی آن حتی برای یک روز نباشیم.

 وی با بیان اینکه امیدواریم حوزه هنری این شهرستان بتواند با موفقیت های خود میزبانی رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری در سطح استان و کشور را داشته باشد، از تمامی هنرمندان و مسئولان دزفول از جمله فرماندار که در افتتاح و ساماندهی این دفتر تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر نمود.

 گفتنی است؛ در این آئین علیرضا مهدویان پور به عنوان رئیس حوزه هنری شهرستان دزفول منصوب شد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.