مسوول کمیته کاتا هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از اعزام نمایندگان استان به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اراک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد رضا جاوید گفت: رقابت‌های کاتا قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی روز ۱۶ تیرماه به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می‌شود.

وی که به همراه محمد شیری از باشگاه چمران مشهد به عنوان نمایندگان استان در فرم‌های جونوکاتا این رقابت‌ها حضور می‌یابد، افزود: عطاا... اعلمی و محمد جواد نوائی از باشگاه آستان قدس نیز دیگر کاتارو‌های خراسانی هستند که در فرم کیمه نو کاتا مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.

مسوول کمیته کاتا هیات جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: این نفرات در دوره‌های متمرکز کاتا که طول سال برگزار شده است گزینش شده اند و در تمرینات آمادگی پیش از اعزام شرکت کردند.

جاوید با بیان اینکه امکان اعزام ۲۰ نفر در ۵ فرم کاتای قابل اجرا در رقابت‌های قهرمانی کشور را داشتیم، افزود: متاسفانه به دلیل عدم حمایت‌های لازم بسیاری از جودوکاران فعال در زمینه حرکات نمایشی کاتا از حضور در سطح قهرمانی دلسرد شده اند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز علی رغم قهرمانی در مسابقات کشور و انتخابی تیم ملی به دلیل هزینه‌های بالای اعزام که باید به صورت شخصی پرداخت می‌شد، نتوانسیم به رقابت‌های جهانی اعزام شویم.

مسوول کمیته کاتا هیات جودو و کوراش خراسان رضوی گفت: استعداد‌های فراوانی در کشور وجود دارد که قطعا با حمایت بیشتر فدراسیون از این رشته زیبا می‌توانیم شاهد کسب عناوین بین المللی توسط نمایندگان ایران در سطوح مختلف باشیم.

انتهای پیام//ف. ج
 

رقایت جودوکاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.