پنجمین شب رقابتهای جودو جام رمضان ۹۶ با برگزاری رقابتهای رده سنی نونهالان و نوجوانان استان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، رقابتهای جودو جام رمضان در پنجمین شب خود با حضور بیش از ۵۰ جودوکار از باشگاه‌های جوانان اسلامی، شهید کاوه، قدس طلاب، عدالت، امام هادی، شهید وحدتی، دانشگاه آزاد، پوریای، ولی، کوثر، آینده داران پارس، امام رضا، کارگران و رزم آوران طوس در اوزان ۵۰، ۵۵، ۵۵ + رده نونهالان و ۴۶ و ۵۰ نوجوانان در سالن جودو مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان مشهد ادامه یافت.

در پایان رقابتهای این شب رضا میش مست از تیم جوانان اسلامی، سید ابوالقاسم ذاکری از تیم شهید وحدتی و مهدی کیوان پناه از باشگاه امام هادی (ع) در وزن ۵۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان اول تا سوم شدند. در وزن ۵۵ کیوگرم این رده سنی امیر ابراهیمی از باشگاه شهید وحدتی و امیر حسین قنبری از تیم پوریای، ولی به فینال راه پیدا کردند و سبحان صیامی به مقام سوم رسید؛ و در وزن ۵۵ + کیلوگرم نونهالان نیز مهرشاد نوروزی از تیم جودو آینده داران پارس اول شد، امین واله از جوانان اسلامی به مقام دوم رسید و امیرحسین نقی پور دیگر جودوکار تیم آینده داران پارس مقام سوم را کسب کرد شد.

در رده سنی نوجوانان نیز علی چرم گر از تیم شهید وحدتی به همراه وحید سپهر رضا زاده از تیم جوانان اسلامی به فینال وزن ۴۶ کیلوگرم راه پیدا کردند، مرتضی زارعی دیگر جودوکار تیم شهید وحدتی در این وزن سوم شد.

همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم این رده سنی نیز امیر حسین عباسی از تیم شهید وحدتی و محمدخزایی از باشگاه جوانان اسلامی به فینال راه یافتند و ابوالفضل عیسی زایی از تیم شهید وحدتی سوم شد.

گفتنی است، ادامه مسابقات جام رمضان در بخش کوراش که انتخابی جوانان استان به منظور اعزام به رقابتهای کشوری نیز محسوب می‌شود در اوزان ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰ +ک روز ۲۰ خردادماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن استاد اصغر دهقان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.