تئاتر خیابانی «دربند» همزمان با هفته عفاف و حجاب در شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان تئاتر استان فارس با بیان اینکه تئاتر خیابانی برای بیان مسائل روزمره اجتماعی و اخلاقی شیوه مناسب‌تری از تئاتر صحنه‌ای است، گفت: تئاتر خیابانی به دلیل ارتباط با عامه مردم شیوه مناسب‌تری برای بیان مسائل اجتماعی و اخلاقی است به همین دلیل همزمان با هفته عفاف و حجاب تئاتر خیابانی «دربند» با موضوع عفاف و حجاب در شیراز اجرا می‌شود.


وی افزود: یکی از این موضوعات عفاف و حجاب است که دلایل عقلی و نقلی کاملا روشنی در مورد آن موجود است، اما نبود کار جدی و ارائه نامناسب آن سبب شده است که این امر در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گیرد.


میرزایی ادامه داد: این نمایش خیابانی که آغاز اجرای آن در هفته عفاف و حجاب است، در مکان‌های پرتردد اجرا و تلاش می‌شود در روز‌های تحصیل نیز در مدارس دخترانه نیز اجرا شود.


وی بیان کرد: نمایش «در بند» قصه روز جامعه درباره آزادی‌های اجتماعی و در لایه بعدی واکاوی بحث حجاب است به عبارتی در این نمایش درگیری نماینده نسل سنتی جامعه با جوانان و عدم درک متقابل میان آن‌ها نشان داده می‌شود.


نویسنده و کارگردان تئاتر استان فارس با اشاره به اینکه این نمایش از ۱۷ تیرماه به مدت یک هفته در اماکن تفریحی، پارک‌ها و محیط‌های بزرگ تجاری اجرا می‌شود، تصریح کرد: مهدی هاشمی شیرازی، رسول اسد سنگابی، خاطره تندرو، زهرا پارسایی، یونس ظهیری، علیرضا میرزایی، علی حیاتی، زهرا بشارتی بازیگران این نمایش هستند و این نمایش با مشارکت و تهیه‌کنندگی فاطمه شعبانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بقیه الله شیراز اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ر

اجرای تئاتر خیابانی همزمان با هفته عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.