رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات استان زنجان گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ گونه مبلغی برای ثبت نام دانش آموزان ندارند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگراران جوان از زنجان با بیان اینکه هنگام ثبت نام نباید هیچ گونه مبلغی از دانش آموزان و اولیاء آن‌ها دریافت شود، گفت: متقاضیان ثبت نام موظفند تنها مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت بیمه دانش آموزان پرداخت کنند.

محمدی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان دوره اول متوسطه در حال انجام است، افزود: اسامی این دانش‌آموزان قبل از آغاز ثبت‌نام به صورت پیش‌فرض به مدارس ارسال شده است.

وی در خصوص توزیع کتاب‌های دوره اول متوسطه گفت: این دانش آموزان نیازی به ثبت نام الکترونیکی ندارند و توزیع این کتاب‌ها در شهریور ماه خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به دریافت هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در هنگام ثبت نام بیان کرد: متقاضیان سرویس باید مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان بیانه برای انعقاد قرارداد به مدارس پرداخت کنند.

رئیس ستاد ثبت‌نام اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: میزان شهریه برای کلاس‌های فوق برنامه در مدارس بر اساس مصوبه سال تحصیلی جدید اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.