وزیر نیرو گفت: هدف وزارت نیرو اجرای طرح‌های آبرسانی برای تامین آب شرب پایدار در تمامی شهر‌ها و روستا‌های مازندران است.

تأمین آب پایدار برای تمامی روستا‌های مازندران یکی از اهداف اساسی وزارت نیرو استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در آیین کلنگ زنی طرح آبرسانی به سوادکوه و  14 روستای منطقه لفور از سد البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: به هنگام تهیه برنامه راهبردی وزارت نیرو،  رسالت وزارت نیرو بر اساس تعالیم دین مبین اسلام جهاد و تلاش برای تامین نیاز‌های مردم و خدمت رسانی به آن‌ها در نظر گرفته شد و آب اولین و مهم‌ترین آنهاست.

وی ادامه داد: خرسندم از اینکه در مازندران جامع نگری و برنامه ریزی بلندمدت انجام شده و برای تمامی مناطق استان برنامه ریزی کامل تامین آب پایدار انجام شده که برخی در حال اجراست و امروز نیز آبرسانی سوادکوه به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: اگر تسهیل کار‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان نباشد هیچکدام از طرح‌ها قابل اجرا نیست و بر این اساس ما امیدواریم با تلاش مجموعه آب و برق و با همکاری استانداری و تمامی سازمان‌های استان مازندران این طرح‌ها به سرعت اجرایی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون تمامی طرح‌های آب و برق استان با توان داخلی صنعت آب و برق در دست اجرا است که نمونه آن اجرای نیروگاه برق نوشهر است.

انتهای پیام/

 

تامین آب شرب سالم برای روستائیان مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار