مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد:استان زنجان یکی از استانهای امن برای سرمایه گذاری های داخلی وخارجی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛محمد رضا یوسفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سال جاری بنا داریم با برون سپاری اعمال غیر حاکمیتی و امور تصدی گری به بخش خصوصی ،بخش نظارت اداره کل در تمامی حوزه ها خصوصاًحوزه تعاون و کار وتولید را فعال تر نموده و مشکلات واحدهای تحت پوشش را رصد کرده و در چارچوب ضوابط و مقررات و همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط به رفع مشکلات این واحد ها اقدام نمائیم.
وی تصریح کرد:چنانچه امنیت سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه و اقتصادهای در حال گذار تضمین شده و بستر قانونی لازم فراهم شود، سرمایه گذاران بین المللی میل و رغبت بیشتری برای حضوردر این گونه بازارها خواهند داشت.
یوسفی افزود:استان زنجان به لحاظ ویژگی‌های آب و هوایی مناسب و قرارگیری دربین راه‌های ارتباطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اهمیت ویژه آن زمانی بیشتر خود را نشان ‌‌می‌دهد که استان زنجان، تنها راه ترانزیت و عبور بین شرق و غرب کشور به شمار می‌آید.

 وی گفت: استان زنجان به لحاظ قرارگیری در شمال‌غرب کشور، موقیعت ویژه‌ای دارد که این مهم بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد کرده است.

 مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان  با اشاره به اینکه  استان زنجان با هفت استان کشور که پنج استان آن دارای مرز با کشور‌های همسایه است،ادامه داد: این امر استان زنجان را گلوگاه متصل کننده مرکز کشور با شمالغرب و غرب کشور از طریق آزاد‌راه و را آهن کرده است.

وی گفت: مهم‌ترین ویژگی استان زنجان در رابطه با بحث ارتباطی، قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شرق به غرب و تهران به اروپا است که حتی در زمان‌ها قدیم استان زنجان در مسیر ارتباطی جاده معروف ابریشم نیز قرار داشته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود:از دیگر موقعیت‌های ویژه استان زنجان قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی راه‌آهن غرب به شرق و مرکز کشور و وجود محورهای گردشگری و مواصلاتی، بازرگانی و پل ارتباطی بین غرب با مرکز کشور است.

 یوسفی خاطرنشان کرد :در سفر ریاست جمهور ی به استان زنجان تصمیم برآن شد که زنجان به قطب برق الکتروینک و IT کشور تبدیل شود و این امر، زمینه را با وجود واحدهای بزرگ برق و الکترونیک از جمله واحدهای تولید کننده ترانسفورماتور قدرت و توزیع کلیدهای فشار قوی و ضعیف و سیم و کابل برای ورود بخش خصوصی فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.