برترین آثار بخش "کتاب‌ سازی" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: گروه کتاب سازی "گل‌های بهشتی" از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مرکز فرهنگی هنری صدرا به عنوان برگزیده بخش فراگیر جشنواره رضوی معرفی شد.


وی افزود: هلیا مرادی، طناز فتحی سعادت آبادی و کوثر رستم پور فرد اعضای مرکز فرهنگی هنری صدرا هستند که با راهنمایی الهه ناسوتی، مربی هنری مرکز، به این موفقیت دست پیدا کردند.


افتخاری با تاکید بر اینکه در این بخش، چهار هزار و ۸۰۵ نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور با ارائه سه هزار و ۲۴۵ اثر شرکت کردند، ادامه داد: در این میان، ۲۲۸ اثر برتر به عنوان آثار برتر استانی شناخته و به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال شد و از سوی داوران این بخش از مسابقه جشنواره، در مجموع ۱۷ اثر برگزیده انتخاب شد که از این آثار سه اثر مربوط به بخش فراگیر و پنج اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.


گفتنی است صادق کیانی مقدم، حسنیه بیضاء و ملیحه باقری، داوری بخش کتاب سازی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ر

انتخاب برترین های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در جشنواره رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار