کرمان؛

افزایش سامانه های ترددشمارجنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان از ثبت 145 تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای ارتباطی این منطقه طی ایام تعطیل هفته گذشته خبر داد.

افزایش سامانه های ترددشمارجنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع تخلفات ثبت شده طی هفته گذشته در جنوب استان کرمان 118 تخلف در محور جیرفت - باغعلیشیر، 10 تخلف در جیرفت - کهنوج بعد از خروجی روستای امیرآباد، 13 تخلف خروجی عنبرآباد و چهار تخلف مربوط به محور جیرفت - کهنوج بعد از روستای سبزگزی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: تخلفات سرعت لحظه‌ ای و سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق سامانه‌ های نصب شده در محورهای مواصلاتی استان کرمان ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال می‌ شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: سامانه ‌های ثبت تخلفات، سامانه‌ هایی هستند که با بهره‌ گیری از مجموعه ‌ای از نرم ‌افزار و سخت ‌افزار برای تشخیص سرعت و ثبت پلاک خودروهای متخلف، عکسبرداری، پردازش و پلاک‌ خوانی عکس، مخابره اطلاعات عکس و پلاک، تهیه بانک اطلاعاتی و در نهایت صدور جریمه برای خودروهای متخلف در محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان فعال شده است.

وی همچنین از ثبت بیش از 319 هزار تردد ثبت شده در محورهای ارتباطی جنوب استان در تعطیلات هفته گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تردد ثبت شده مربوط به محور رفت و برگشت جیرفت - کهنوج بزرگراه جیرفت - کهنوج و کمترین حجم تردد در محور جیرفت - فرودگاه - اسفندقه است.

جمیلی با اشاره به افزایش سامانه های تردد شمار جنوب استان  به 9 دستگاه اظهار کرد: افزایش امکانات رصد الکترونیکی محورهای این منطقه یکی از مهمترین برنامه های حوزه حمل و نقل در جنوب استان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.