فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتلی که دو تن را در تیراندازی در دشتستان به قتل رسانده بود، پیش از ظهر امروز در گناوه به زندگی خود پایان داد.

قاتل دو نفر در دشتستان به زندگی خود پایان دادبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده  با اشاره به کشته شدن دو تن در تیراندازی توسط یک نفر در دشتستان خاطر نشان کرد: شب گذشته دو مورد حادثه تیراندازی  توسط یک نفر که سبب اختلافات قبلی بوده در محل پل کلل و پمپ بنزین بنداروز دشتستان منجر به کشته شدن دو تن از حادثه دیدگان شد.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه در حادثه نخست، منجر به فوت مقتول،قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه شد ، افزود: در حادثه تیراندازی دوم که در پمپ بنزین بنداروز دشتستان اتفاق افتاد، مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت، اما در بیمارستان فوت کرد.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه قاتل کمتر از نیم ساعت توسط پلیس شناسایی شد خاطر نشان کرد: قاتل پس از بروز این حادثه از صحنه متواری می‌شود که پلیس محل اختفاء قاتل را شناسایی می‌کند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه قاتل به زندگی خود پایان داد ،گفت: پلیس که برای دستگیری قاتل اقدامات لازم را انجام داه بود، قاتل با همان اسحله‌ای که دو نفر را به قتل رسانده بود خودکشی می‌کند و به زندگی خود پایان می‌دهد.

منبع تسنیم

انتهای پیام /پ

 

قاتلی که  به زندگی خود پایان داد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.