فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای "نظرآقای" دشتستان باعث مرگ کودک 9 ساله و مصدومیت سه نفر دیگر شده بود، دستگیر شد.

یک کشته و سه مجروح بر اثر تیراندازی در عروسی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده گفت: اواخر شب گذشته (16 اردیبهشت) بر اثر تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای نظرآقا کودک 9 ساله ای به نام "الف - الف" فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.
 
وی اضافه کرد: دو نفر از مصدومین که دو دختربچه 8 و 9 ساله بودند پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند ولی یکی از مجروحین که جوانی 30 ساله است همچنان تحت درمان می باشد.
 
سردار عباس زاده از دستگیری عامل تیراندازی و صاحب اسلحه خبر داد و افزود: این دو نفر در اختیار پلیس می باشند و اسلحه به کار رفته در تیراندازی کشف و توقیف شده است. 
 
این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه ساعاتی قبل از حادثه گشت انتظامی تذکرات و توصیه های لازم را به صاحبان این مراسم ابلاغ کرده بود، خاطرنشان کرد: انتظار می رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد متنفذ، صاحبان قلم و رسانه ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسمات را به شهروندان یادآور شده تا شاهد حوادث تاسف آور اینچنینی نباشیم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۱۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
این عروسی بوده یا پشت صحنه فیلم به خاطر یه مشت دلار؟