در آستانه اجرای حکم اعدام سرباز بوشهری محکوم به اعدام، فعالان اجتماعی در فراخوان از گروه ها و شبکه های مجازی خواهان مشارکت افراد خیر و نیک اندیش در تامین دیه در قالب شرکت در جشن گلریزان شده اند.

جشن گلریزان برای نجات فرد محکوم به اعدام
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در خصوص برگزاری جشن گلریزان جوان محکوم به اعدام، اظهار داشت: روز گذشته همزمان با برگزاری جشن گلریزان برای جمع آوری کمک مبلغ باقی مانده از دیه در بندر بوالخیر تنگستان طی تماسی با خانواده عمران شناوری سرباز محکوم به اعدام آخرین وضعیت این پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
 
حجت الاسلام عبدالحمید خدری با بیان اینکه در این راستا در تماس با دادستان استان بوشهر موضوع تاخیر اجرای حکم سرباز را به آنها اعلام کردیم، افزود: با تدابیر انجام شده روز اجرای حکم نیز این خانواده را در سفر به مسجد سلیمان(محل سکونت خانواده مقتول) همراهی خواهیم کرد که امیدواریم با تحقق این مهم زندگی دوباره به این جوان بخشیده شود.

سال 93 یکی از سربازان فرمانداری شهرستان بوشهر پس از مشاجره لفظی با هم خدمتی خود وی را به قتل رساند که به دنبال آن مراجع قضایی پس از چندسال بررسی پروند رای به اعدام قاتل دادند.

خانواده مقتول نیز برای گذشت از قاتل فرزند خود طلب سه میلیارد ریال دیه کرده اند که با جمع آوری یک و نیم میلیارد ریال از این مبلغ، خانواده قاتل تلاش های خود برای جمع مبلغ باقی مانده از دیه را در قالب مشارکت افراد خیر آغاز کرده اند.
 
 انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.