برای رفع موانع تولید در بنگاههای کوچک و متوسط شهرستان مهاباد تسهیلات پرداخت می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون دستور العمل تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط توسط بانک مرکزی به تمام بانک ها برای پرداخت تسهیلات به بنگاههای تولیدی،صنعتی و معدنی کوچک و متوسط و طرحهای نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.

صادق قادری افزود: متقاضیان به منظور بهره مندی از تسهیلات رونق تولید باید در سامانه بهین یاب به نشانیwww.behinyab.ir  ثبت نام کنند.

 قادری گفت: طبق تعریف این دستور العمل، تعداد کارکنان بنگاههای کوچک تا 50 نفر و بنگاه های متوسط تا 100 نفر و سقف مبلغ تسهیلات سرمایه درگردش قابل پرداخت برای بنگاههای کوچک تا 10 میلیارد ریال و برای بنگاههای متوسط تا 30 میلیارد ریال تعیین شده است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: سقف تسهیلات قابل پرداخت برای طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و پیش بینی اشتغال تا 100 نفر، 20 میلیارد ریال عنوان شده است.

 قادری اضافه کرد: تمام متقاضیان تسهیلات لازم است پس از ثبت نام، برنامه افزایش تولید و اشتغال خود را حداقل به میزان 10 درصد بیشتر نسبت به سال گذشته جهت طرح در کمیته بررسی به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تحویل دهند.

 

انتهای پیام/ع

تأمین مالی بنگاههای کوچک و متوسط در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.