ثبت‌نام هفدهمین دوره سفر به عتبات عالیات ویژه دانشگاهیان استان سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین ذوالفقاری لقب رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.labbayk.ir نسبت ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند گفت : زمان ثبت‌نام عتبات عالیات آغازشده است و تا اواسط مردادماه ادامه دارد.

 

وی افزود : محدودیت تأهل و تجرد برای اعزام دانشجویان وجود ندارد و همه افراد می‌توانند برای ثبت‌نام عتبات عالیات اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از 15 مرداد تا 8 آبان ماه انجام می‌شود یادآور شد: اساتید و کارمندان دانشگاهی و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند در این دوره از اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.

 

ذوالفقاری لقب اذعان کرد: سال گذشته 14 کاروان از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شد که افراد به‌دلخواه برای سفر به‌صورت زمینی یا هوایی ثبت‌نام کردند.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از ثبت‌نام عتبات عالیات ظرفیت و تعداد کاروان‌ها تاکنون مشخص نشده و نمی‌توان آمار دقیقی از آن ارائه داد.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان استان سمنان تأکید کرد: متقاضیان ثبت‌نام عتبات عالیات هرچه زودتر به آدرس سایت مذکور مراجعه کرده و در صورت بروز مشکل مسئولان دانشگاهی را در جریان قرار دهند تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
انتهای پیام / ه

اعزام کاروان دانشجویی از استان سمنان به عتبات عالیات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار