شبکه چهار سیما از امشب برنامه جدید «پاراگراف 4» در حوزه کتاب و کتابخوانی را روی آنتن می برد.

کتاب خوانی بازیگران در «پاراگراف4» شبکه چهاربه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ شبکه چهار سیما از امشب برنامه جدید «پاراگراف 4» در حوزه کتاب و کتاب خوانی را به روی آنتن می برد.

رضا خرم طراح و کارگردان برنامه گفت: برنامه «پاراگراف 4» با نگاه و طراحی جدید به حوزه کتاب و کتابخوانی وارد شده است و قرار است از امشب تا انتهای تابستان در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما جانمایی شود.

رضا خرم که خود یکی از فعالان حوزه نشر و نویسندگی است، درباره محتوای برنامه گفت: «پاراگراف 4» که در مدت زمان 30 دقیقه به صورت ترکیبی تهیه شده است، از قسمت‌های مختلفی مانند مصاحبه با نویسندگان، شعرخوانی، فیلم کوتاه، روایت داستان کوتاه و رمان‌خوانی توسط بازیگران تشکیل شده است.

وی افزود: اجرای برنامه را شهاب شهرزاد بر عهده دارد و در هر قسمت یک کتاب در حوزه ادبیات معرفی و با نویسنده آن گفتگو می شود. بازیگرانی که در هر قسمت حضور خواهند داشت، بخش هایی از آن کتاب را روایت می کنند.

خرم گفت: در اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی که امشب ساعت 21:30 پخش می شود، رمان «دهل» از مژگان مظفری معرفی می‌شود و بهناز بستان دوست، مینو نوبهاری و هیراد خاتمی بازیگرانی هستند که بخش هایی از رمان از زبان آنها خوانده می شود. شعرخوانی توسط پوریا پلیکان، فیلم کوتاه، شعر و موسیقی از دیگر بخش های برنامه امشب است.

خرم در پایان گفت: «پاراگراف 4» به تهیه کنندگی عمران عبدالهی در واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و شب‌های تابستان از شنبه تا سه شنبه ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار