عمارت رو به رو یک مساله شخصی را بایگانی می کند

نمایش بایگانی برای یک مساله شخصی به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده در عمارت رو به رو به روی صحنه می رود.

عمارت رو به رو یک مساله شخصی را بایگانی می کندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «بایگانی برای یک مساله شخصی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشم زاده در عمارت رو به رو به روی صحنه می رود.

در این نمایش علیرضا نجفی، ریحانه فراهانی و مریم قاسمی به ایفای نقش می پردازند.

«بایگانی برای یک مساله شخصی» با صدای سعید چنگیزیان، بانیپال شومون، نیما رئیسی، عباس جمالی و علی اتحاد به روی صحنه می رود.

این نمایش که تلفیقی از تئاتر و پرفورمنس است، برآیند یک کار کارگاهی و اثری تجربی محسوب می شود که در آغاز و پایان بخش پرفورمنس آن تماشاگر تاثیرگذار است و نتیجه درمانی خواهد داشت اما در بخش تئاتر تماشاگر فقط شاهد اجرا است و دخالتی در کار ندارد. موضوع تئاتر و پرفورمنس این اجرا با هم در ارتباط است، به شکلی که بخش اول و آخر این نمایش پرفورمنس و بخش میانی آن تئاتر است.

«بایگانی برای یک مساله شخصی» بر اساس سه داستان واقعی و مشکلات روانی و اجتماعی دهه شصتی ها است و مجموعه مونولوگ‌هایی است که به دیالوگ می رسند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به گروه آبی(مجری طرح و تهیه کننده)، نونا نیسی(مشاور و دستیار کارگردان)، کسری بردبار(اجراگر و عکاس)، الهه نوعی(طراح لباس)، منیژه شید پیله ور(گریم)، مصطفی سلیمانی(ساخت تیزر) و امیرحسین شکاری(طراح پوستر) اشاره کرد.

این نمایش از 9 تا 26 تیر ساعت 20 در عمارت رو به رو واقع در ضلع شمال شرقی چهارراه ولیعصر، جنب بانک شهر، کوچه کیانپور به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار