کرمانشاه؛

ساماندهی غرفه‌های غیرمجاز در بازارچه‌های مرزی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از ساماندهی غرفه‌های غیرمجاز در بازارچه‌های مرزی استان خصوصا پرویزخان و سومار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛محسن دارابی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به بررسی مشکلات بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات در مرز پرویزخان پارکینگ آن بود که کارهای آن انجام شده و تقریبا آماده است.

وی افزود: تنها مشکلی که در پرویزخان باقی مانده وجود غرفه‌های غیرمجاز است که حدود 40 غرفه در این بازارچه داریم که 25 مورد آنها غیرقانونی است.

دارابی مشکلات بازارچه مرزی سومار نیز ادامه داد: مشکلاتی که با مرزبانی در این مرز وجود داشت مرتفع شده، اما در این منطقه هم باز مشکل پارکینگ را داریم که به شهرداری واگذار شده و کفایت لازم را برای مدیریت پارکینگ ندارد پیشنهاد داریم به جهت رسیدگی بهتر به امور، در تمام بازارچه‌های مرزی مدیرگمرک بازارچه با حفظ سمت به عنوان مدیر بازارچه نیز فعالیت کند مشکل دیگر مرز سومار نیز وجود غرفه‌های غیرمجاز و غیرقانونی است که باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه تجار و پیله‌وران نیز از نبود دفاتر تجاری در مرز سومار انتقاد دارند، تاکید کرد: می‌توان از غرفه‌های مناسبی که سازمان همیاری شهرداری‌ها در این منطقه ساخته برای این امر واگذار کرد.

دارابی عنوان کرد: به علاوه در مجاورت مرز سومار رودخانه‌ای وجود دارد که در زمان بارندگی می‌تواند به زیرساخت‌های بازارچه آسیب بزند و باید دیوارکشی و تثیبت رودخانه نیز انجام شود.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.