دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شبکه دلالی و ارتشاع و سو استفاده گسترده مالی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری شناسایی و متلاشی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه  افزود: ۴۰ نفر در  رابطه  با شبکه دلالی شناسایی و دستگیر شدند که  تعدادی از این افراد بازداشت و تعدادی تحت قرار بازداشت هستند.

وی افزود: تعدادی از اعضای دوره چهارم شورای شهر کرمانشاه، کارکنان شهرداری جز متهمین تحت تعقیب هستند البته اقدامات مجرمانه این افراد نباید سبب نادیده انگاشتن خدمات صادقانه قاطبه پرسنل خدوم و پاکدست شهرداری و شورای شهر شود؛ بی شک مردم شریف به سهولت قادر به تفکیک میان عملکرد این دو گروه خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه پس از انتخابات ۳۰ پرونده تخلفاتی در کرمانشاه تشکیل شده و در این میان ۷۵ نفر احضار شده اند و موضوع در دست بررسی است افزود: ۷۰ نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستا بیشترین خسارت را به اموال عمومی وارد کردند که با توجه به عدم استقبال از مدت زمان جمع آوری تبلیغات توسط کاندیداها، هر یک از این افراد را ملزم به پرداخت جریمه ای بین پنج تا ده میلیون کرده ایم.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.