امسال افزون بر ۶۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان گفت : طبق برنامه ها و هدفگذاری انجام شده در سال جاری بیش از هزار و۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث،خریداری و تعمیر می شود.

وی با بیان این که این اعتبارات  از محل منابع دولتی تامین می شود ، افزود : اولویت برخورداری  مددجویان از خدمات مسکن کمیته امداد خراسان شمالی با مناطق روستایی، محروم، مرزی و مناطق در معرض آسیب بلایای طبیعی است .

اهرابی با اشاره به این که اعتبارات دولتی حوزه مسکن در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش ازهشت درصد افزایش داشته است ، تصریح کرد : انجام ۶۵ مورد تعمیر ،تکمیل وباز سازی، ساخت ۱۱۰ مورد سرویس بهداشتی و تکمیل ۸۰ واحد نیمه‌ساز از دیگر برنامه‌های عمرانی کمیته امداد در سال جاری است .

وی اظهار کرد : خیران می‌توانند با مشارکت در طرح «رضوان» که از جمله طرح ‎ های مشارکتی این نهاد است با پرداخت کمک ‎ های انسان ‎ دوستانه و خیرخواهانه خودنسبت به ساخت سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند.

گفتنی است :  در سال گذشته بیش از  ۳۳۰ مورد واحد مسکونی شهری و روستایی به ارزش ۳۷ میلیارد ریال برای مددجویان احداث و خریداری شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.