کشاورز تربت جامی با اهدا ۲۵ تن گندم به این نهاد اقدام به پرداخت زکات کرد و مسئولان و خیرین در طرح مفتاح الجنه شرکت کردند.

 شیرمحمد شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسئولان تربت جام و خیرین نیکوکار باشرکت در طرح مفتاح الجنه با ۱۲۵ خانواده نیازمند دیدار کردند.

وی افزود: از مهمترین اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه آشنایی مسئولان وخیرین با شیوه زندگی خانواده‌های ایتام وبیماران صعب العلاج و از کار افتاد می‌باشد.

مدیر کمیته امداد تربت جام گفت: ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، استحکام روابط عاطفی بین افراد، جذب کمک‌های مردمی و خیرین و مترفع ساختن مشکلات مددجویان تحت پوشش از دیگر اهداف این طرح می‌باشد.

شاکربرآبادی افزود: در اجرای این طرح سبد کالا به هر خانواده به ارزش یک میلیون ریال و همچنین ۶، ۲ دستگاه کولر،۳، ۲ دستگاه پنکه، ۱، ۲ دستگاه ماشین لباس شویی، ۳، ۱ دستگاه اجاق گاز و ۱، ۸ دستگاه آبگرم کن به مددجویان تحت پوشش این طرح اهدا شد.

وی گفت: یکی از کشاورزان تربت جام به نام جواد جوادی به میزان ۲، ۵ تن گندم به ارزش ۳، ۰، ۰ میلیون ریال به کمیته امداد این شهرستان تحویل تا بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام افزود: گرفتن زکات یکی از وظایف حکومت اسلامی است وپرداخت زکات باید دربین اقشار جامعه فرهنگ سازی شود.

شاکربرآبادی تصریح کرد: ارکان نظامی اسلامی بر سه محور نماز، زکات و امر به معروف ونهی از منکر است که نماز نیاز ارتباط انسان با خداست و زکات هم نوع دوستی و امر به معروف ونهی از منکر موجب صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.