رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران گفت: مسابقات هندبال جام رمضان نونهالان و نوجوانان نفت و گاز گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ شکوهی گفت: این مسابقات با حضورهفت تیم و بیش از 85 نفر از بازیکنان رده های سنی نونهالان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان با هدف شناسایی و جذب استعدادهای بومی هندبال شهرستان در سالن هندبال مجموعه آزادی برگزار شد.


وی از قهرمانی تیم هندبال شهدای نفت الف در رده نوجوانان و تیم شهدای نفت و گاز در رده نونهالان در این رقابت ها خبر داد.


رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه هدف این هیئت تنها پرداختن به امور تیم بزرگسالان نبوده گفت: با توجه به کسب سهمیه آسیایی تیم هندبال بزرگسالان فرصت بسیار خوبی برای معرفی پتانسیل های شهرستان فراهم شده است.


شکوهی تاکید کرد: با جدیت برای پرورش بازیکنان بومی برنامه های هیئت را به پیش می بریم و جشنواره استعدادیابی که به مناسبت 50 سالگی ورزش نفت در تابستان برپا شده انگیزه همه بازیکنان و مربیان را برای حضور در جمع منتخبان بیشتر کرده است.


گفتنی است در مسابقات هندبال جام رمضان که به میزبانی نفت و گاز گچساران برگزار شد تیم های شهدای پانصد دستگاه، کارکنان دولت، رزمندگان، سادات ، رادک و نفت و گاز گچساران حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.