مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ثبت نام برای شرکت در طرح نشاط معنوی در آستان امامزادگان استان خبر داد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان بااعلام این خبر گفت: طرح نشاط معنوی از جمله طرح‌هایی است که در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزاده‌ها به قطب فرهنگی، توسط سازمان اوقاف به اجرا در آمده است.


نیکنام افزود: امسال نیز طرح نشاط معنوی به میزبانی ۲۰ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه ثبت نام این طرح آغاز شده و تا ۱۶ تیر ماه ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به امامزاده‌ها و بقاع متبرکه محل سکونت خود، در این طرح ثبت نام کنند.


این مقام مسئول از وجود غرفه‌های کودک، معرفت، چادر و حجاب در این طرح خبرداد و افزود: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد فضای معنوی، ارتقای سطح معرفتی است که در قالب برنامه‌های تفریحی، اردویی و آموزشی اجرا خواهد شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه این طرح در سال گذشته با استقبال خوب مردم استان روبرو شد، گفت: سال گذشته ۱ هزار و ۴۱۳ نفر در این طرح شرکت کردند که پیش بینی می‌شود امسال ۲ هزار نفر شرکت کننده این طرح باشند.


گفتنی است: این طرح ویژه نوجوانان و جوانان است که از ۱۷ تیر الی ۲۶ مرداد ماه در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه سراسر استان اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.