خطیب جمعه شهرستان بافت گفت : مردم فلسطین این روزها بسیار قدرتمند شده اند و اسرائیل در جنگ 33 روزه شکست را پذیرفت جبهه مقاومت فلسطین در ایران ریشه دارد و این راهپیمایی ها و حمایت ها بر توان مردم این خطه افزوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت‌الاسلام مهدی زاده امام‌جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور مردم در روز قدس افزود : روز قدس به فرموده مقام معظم رهبری چون شب قدر است، یعنی همان‌طور که ما در شب قدر از سر شب تا صبح با اعمال خاص بیدار می‌مانیم تا این‌که سرنوشت خودمان را رقم بزنیم، روز قدس نیز روزی است که سرنوشت امت اسلام با بیداری امت رقم می‌خورد.
وی تصریح کرد:به برکت همین روز قدس آن اسرائیلی که 50 سال پیش 80 میلیون عرب را به خاک ذلت کشاند و آن‌ها را شکست داد، امروز نتواند حتی در مقابل یک جبهه‌ی مقاومت دوام بیاورد و در دو جنگ 33 روزه و 16 روزه شکست بخورد و سرکوب شود. جبهه‌ی مقاومتی که ریشه‌ی آن در ایران است. در همین راهپیمایی روز قدس و ان شاء الله تا زدودن پاک کردن این غده‌ی سرطانی این حرکت عظیم روز قدس ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام مهدی زاده در ادامه به پاسخ موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و ابراز داشت: کاری که سپاه پاسداران انجام داد به یک معجزه شبیه بود، این‌که تمام موشک‌های شلیک‌شده با سرعت خیره‌کننده در نقطه‌ی هدف به زمین فرود آمد این شبیه یک معجزه است، که اراده‌ی پولادین مردان بی‌ادعا، باایمان و سلحشور ایران اسلامی را برای دنیا به نمایش گذاشت ، این حرکت سپاه پاسداران نه‌فقط اتاق فرمان نیروهای تروریستی دائش را منهدم ساخت، بلکه درواقع قلب حامیان زورگویشان یعنی اسرائیل، آمریکا و عربستان را هدف قرارداد.
همچنین امام‌جمعه بافت به بعضی از پیام‌های این حمله موشکی اشاره کرد و گفت: اول این‌که ایران اسلامی بر سر امنیت و اقتدار کشورش با هیچ‌کس شوخی ندارد، به حدی که جواب ترقه‌بازی و بازی با امنیت کشور را با موشک داد. هر کشوری که بخواهد ایران را تهدید بکند، اگر دست از پا خطا کند با برخورد خشن و سخت ایران روبرو خواهد شد.
وی افزود: دوم این‌که، پیام خلق این حماسه به استکبار بالأخص عربستان و ولی عهد تازه‌کارش است که هنوز نیامده برای کشور شیران و حاج قاسم سلیمانی رجز می‌خواند، این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند ایران را تهدید کنند و اگر بخواهند از این به بعد به تحریک و تجهیز تروریست‌ها علیه ایران بپردازند، باید منتظر پاسخ کوبنده شیران ایران، فرزندان ولایت باشند که قطعاً سرکوب و ذلیل خواهند شد.
خطیب جمعه بافت در پایان هفته‌ی قوه قضائیه را تبریک گفت و بیان داشت: عظمت شهید بهشتی همین‌که سالروز شهادتش به‌عنوان هفته‌ی قوه قضائیه نام‌گرفته است. قوه‌ای که از قداست بالایی برخوردار است، که الحمدالله این دستگاه خدمات بزرگی را در این 38 سال به‌نظام عرضه داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.