روز قدس فرصتی است تا علت وچرایی این اعتراض گسترده علیه اسرائیل و یهودیت صهیونیسم وپشت پرده‌های آنان بررسی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،این گزارش تنها بخش کوچکی ازاین قصه بزرگ دست اندازی به قدرت وانرژی وذخایر جهانی است.
از همان روزهای ابتدای 50وچند سال قبل که غائله تشکیل کشوری بنام اسرائیل آن هم در اراضی مقدس کشور فلسطین مطرح شد تا امروز که خون های زیادی برای نجات قدس بر زمین ریخته شده است همیشه یک سوال در اذهان جهانی مطرح بوده است چرا؟
چرا دولتی بنام اسرائیل با پشتوانه اقلیت یهودی با حمایت بزرگ ترین خانواده های ثروتمند جهان ودولتی متخاصم همچون آمریکا باید سرپا شود و هدف اصلی از این همه جنگ وخونریزی چیست و نفعش برای چه کسانی است؟
برای پاسخ دادن به این سوالات باید به گذشته دیرین این ماجرا رفت به جایی که قوم یهود به دلیل افراط گرایی ودنیا پرستی عده ای از کاهنان خود فرقه فرقه شد.
البته فرقه فراماسون ها و بزرگتر از آنان که فرقه اربابان جهان خوانده می شد، که وابستگی آنها به امور ماورا واستفاده از توان وانرژی های منفی ثابت شده است بیشترین تاثیر را روی یهودیت گذاشته اند زیرا یهودیان به شدت نژاد پرست و دنبال به دست گرفتن قدرت دنیا بودند واز سویی طبق نص صریح قرآن دشمن درجه یک مسلمین یهود هستند.
ایده وطن موعود اسرائیل و بازگشت به سرزمینی که مشخصاتش را در کشور فلسطین یافته اند از یهود جمعیتی بنام صهیونیست ها یا نژاد پرستان را بیرون کشید تا فراغ از هراندیشه ای به دنبال جمع کردن جمعیت یهودی دنیا به ارض موعود وسپس برپایی هیکل سلیمان وسپس دستیابی به آنچه انرژی ماورا واستفاده از ماسون ها( گروهی از اجنه تحت عنوان بناهای آزاد یا فری ماسون )وسپس بدست گرفتن قدرت دنیا باشند.
اما در این میان اندیشه اسلامی ما در مقابل هر گونه ظلم به انسان ها تنها قدرت بزرگی است که دربرابر اندیشه صهیون مقاومت می کند و مانع تشکیل هر حکومت غیرقانونی در کشوری بنام فلسطین که اتفاقا قبله اولین مسلمین عالم را در خود جای داده است ، شده است و از سویی هر گونه ظلم وتعدی بربشریت را به بهانه قدرت طلبی نفی می کند.
چند مسئله در این میان مطرح است که در کلام امام خمینی(ره) ورهبر انقلاب نیز مطرح شده است:
(دشمنان ما دشمنان بی‌پروایی هستند؛ در رأس آنها شبکه‌ خطرناک و دور از انسانیّت صهیونیستی است که بر دولتها و بر قدرتهای غربی تسلّط دارند؛ بخصوص بر آمریکایی‌ها. شبکه‌ صهیونیستی ــ نه رژیم صهیونیستی؛ خود رژیم صهیونیستی یک گوشه‌ای از مجموعه‌ استکبار آمریکایی است ــ که تجّارند، پول‌دارهای درجه‌ یک دنیایند، تبلیغات دنیا دست اینهاست، بانکهای دنیا دست اینهاست، متأسّفانه بر بسیاری از کشورها مسلّطند، بر دولت آمریکا مسلّطند، بر سیاست آمریکا مسلّطند، بر سیاست بسیاری از کشورهای اروپایی مسلّطند؛ در مقابل اینها باید بیدار بود. آمریکایی‌ها طبق نظر آنها عمل می‌کنند، برطبقِ میل آنها عمل می‌کنند)امام خمینی (ره)
همچنین بیانات رهبری در 19 دی 93 نیز جای تأمل دارد:
دشمن، سرمایه‌داری آمریکا و استکبار جهانی است که امروز در رأس آن، آمریکا و صهیونیستها هستند عناصر صهیونیست، که دولت صهیونیست در فلسطین اشغالی هم یک بخشی از آن مجموعه‌ خطرناک و آن سرطان مهلکی است که صهیونیستها در دنیا به‌وجود آوردند.
ایشان 21 اسفند 93 نیز بر این معنا تأکید می‌کنند:
اینکه امروز اسلام را آماج حملات خودشان قرار داده‌اند [به‌خاطر این است] آن کسانی هم که آماج قرار داده‌اند، مشخّص است چه کسانی هستند و چه دستگاه‌هایی و چه جریانهایی هستند؛ مشخّص است؛ اینها وابسته‌ به یک مجموعه‌ی قدرتمندِ زر و زور سیاسی و اقتصادیِ غالباً صهیونیست یهودی و اگر صهیونیست یهودی هم نیستند صهیونیست غیریهودیــ که امروز در دنیا صهیونیستهای غیریهودی داریم ــ هستند.
امام خمینی: من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم میدانم، روزی است که باید ما تمام قوا خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.
درآن سوی معادله اما قدرتمندانی چون خانواده های راکفلر وروتشیلدها، راسول،فریمن و اوناسیس وامثال آن ها ونیز فرقه ها و استاد اعظم های لژهای فراماسون که بیشترین پول و سرمایه را در بزرگ ترین طرح های تجاری وشرکت های معروف دنیا در اختیار دارند با هزینه های گزاف به دنبال تسلط ایده های اسرائیلی درفلسطین هستند.
دو خاندان روتشیلد و راکفلر صاحب 80 درصد زمین های اسراییل هستند گفته میشود تماما یهودی الاصل هستند اما در حقیقت همه شیطان پرست هستند و یک خانواده واحد را تشکیل میدهند این دو خانواده جزئی از شورای 13خاندان یا شاهزاده های تاجدار هستند که جزئی از برنامه فراماسون ها هست.
نکته انحرافی جریان به ویژه درسالهای اخیر این است که رژیم اشغالگر قدس سعی کرده است تصویری اشتباه از مسجد الاقصی در ذهن مردم دنیا بگذارد و آن هم عکس مسجد قبه الصخره به جای مسجد الاقصی است وبا این انحراف به راحتی فعالیت ها و یورش های خود به مسجد الاقصی و نیز ساخت وسازهایی که به منظور برپایی هیکل سوم ومدیریت به دست گرفتن قدرت ماورایی جهان از این مکان را آغاز کرده است.
سالهاست نبرد انتفاضه در فلسطین ادامه دارد سالهاست سنگ دربرابر گلوله ادامه دارد و سالهاست که فلسطین زیربار ظلمی که جهان می بیند اما به روی خود نمی آورد، ایستاده است.
بررسی وضعیت تنها یکی از این خانواده های ثروتمند دنیا یعنی راکفلرها نشان میدهد نفوذ این خاندان دراسرائیلی ها در چه حدی است.
راکفلرها تلاش بسیاری کرده‌اند که یهودی معرفی نشوند. تمامی منابع درخصوص این خانواده، آنها را مسیحیان پروتستان معرفی می‌کند. اما حرکت شانه‌به‌شانه این بنیاد با یهودیان شناخته شده قابل توجه است؛ چه اینکه حتی صهیونیستهای سنتی و شناخته‌شده بین‌المللی مسئولیتهای رده بالا ــ از جمله مدیریت‌عامل، عضویت و ریاست هیئت مدیره و مسئولیت در هیئت امنای این بنیاد ــ را برعهده داشته‌اند.

اکثر قریب به اتفاق سناتورها و شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی آمریکا، یا عضوی از بنیاد راکفلر هستند و یا در رزومه کاری‌شان عضویت در این بنیاد به چشم می‌خورد. یکی از حوزه‌های فعالیت راکفلر، تدوین استراتژی‌های کلان در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی برای غلبه بر چالش‌های پیش‌رو هژمونی آمریکا است.
نیاد راکفلر در راستای ترویج ارزش‌های نظام نئولیبرال سرمایه داری مدنظر آمریکا، در کشورهای هدف اقدام به راه‌اندازی سازمان‌هایی به ظاهر مردم نهاد می‌کند؛ وظیفه و کارکرد سازمان‌های مزبور، موجه جلوه دادن چهره آمریکا در سطح جهان است؛ راکفلری‌ها موظفند با انجام اقدامات نمایشی و تبلیغاتی در حوزه‌هایی نظیر بهداشت و تغذیه در کشورهای عقب مانده، اذهان جهانیان را از جنایت‌های سردمداران آمریکا منحرف کنند.
راکفلری‌ها همچنین سرمایه‌گذاری کلانی را در بخش کشاورزی و تولید و عرضه محصولات "تراریخته"انجام داده‌اند،محصولات "تراریخته" به محصولاتی اطلاق می‌شود که به صورت ژنتیکی دستکاری شده‌اند؛ این محصولات که از آن‌ها به عنوان سلاح پنهان نام برده می‌شود خطرات زیادی را برای جوامع مصرف هدف دارد؛ بگونه‌ای که حتی می‌تواند امنیت ملی کشورها را در معرض تهدید قرار دهد؛ عقیم سازی جوامع، ایجاد وابستگی غذایی، تخریب محیط زیست و اکولوژی، بیوتروریسم، تنها بخشی از عوارض و مشکلات ناشی از مصرف محصولات تراریخته است که پشت پرده تولید و عرضه آن‌ها رد آشکاری از صهیونیست‌ها و بنیاد راکفلر به چشم می‌خورد.
اما ارتباط گردانندگان بنیاد راکفلر با کارخانجات و کارتل‌های اسلحه سازی آمریکا نیز بسیار مستحکم است؛ کمیته‌های مطالعاتی و پژوهشی این بنیاد در زمینه‌هایی چون بررسی میزان کارآیی سیستم‌های موشکی و جنگ‌افزارهای مخرب و همچنین انعقاد قرادادهای تسلیحاتی، دارای کارگروه‌های ویژه هستند.
هدف عمده بنیاد راکفلر، تسهیل و تسریع در فرآیند جهانی سازی است؛ "جهانی سازی هوشمند" طرح جدید راکفلری‌هاست که در طی آن نفوذ به تشکیلات به اصطلاح مردمی کشورهای در حال توسعه به عنوان هدف اصلی ترسیم شده است.

در ایده "جهانی سازی هوشمند" طراحی شده از سوی استراتژیست‌های بنیاد راکفلر ضمن تلاش برای برقراری ارتباط با نهادهای جامعه مدنی کشورهای هدف، نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی کشورهای مختلف جهان، پیش بینی شده است؛ راکفلری‌ها معتقدند برای حفظ هژمونی آمریکا باید ارزش‌های لیبرال و سکولار را در اذهان دانشجویان و جوانان کشورهای هدف که از لحاظ داخلی و بومی دارای مولفه‌های گفتمانی مقوم و تهدیدکننده منافع آمریکا هستند، تفهیم و تثبیت کرد.
مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر درخصوص قرابت شاه و خاندان راکفلر می‌نویسد: «برادران راکفلر(نلسون،دیوید و جان) بارها در سالهای دهه 50 شمسی به ایران سفر کرده و با شاه و مقامات سیاسی و اقتصادی ایران جلسات پر تعدادی داشتند که حتی تا آستانه انقلاب هم ادامه داشت. گفته می‌شد راکفلرها تنها آمریکاییهایی بودند که قرار ملاقاتشان با شاه پیش از سفرشان به ایران هماهنگ می‌شد. دیدار با راکفلرها هم از برنامه‌های ثابت شاه در سفرهایش به آمریکا بود. از سوی دیگر هنری کسینجر به عنوان یکی از نزدیکان و مشاوران خاندان راکفلر هم در رایزنی با نمایندگان کنگره از حامیان شاه ایران بود. زمانی هم که کیسینجر در دوران ریاست جمهوری «نیکسون» و «فورد» بر کرسی اول سیاست خارجی آمریکا نشست، این فرایند بیشتر تقویت شد... هرچند تلاشهای وی برای ورود شاه به ایالات متحده به ضرر آمریکا و شخص کارتر تمام شد و دانشجویان ایرانی که از ورود شاه به آمریکا عصبانی بودند، سفارت این کشور در ایران را تسخیر کردند. امری که در ناکامی کارتر در جلب دوباره آراء آمریکاییان تاثیر بسیاری گذاشت
به این ترتیب به روشنی‌ می‌توان نتیجه گرفت که این بنیاد یقیناً جزو بزرگترین سرمایه‌داران صهیونیست متخاصم با مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

به قلم مرضیه حسینی راد

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار