معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :تنها 6 موشک سپاه پاسداران خواب و خوراک را از دشمنان ایران اسلامی ربوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مقدم فر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان کرمانی با تشکر از مجاهدت مردم روزه دار کرمان که در این حماسه بزرگ شرکت کردند افزود : امسال روز قدس متفاوت تر از سال های قبل است .

وی با اشاره به فلسفه ایجاد روز قدس افزود : ما مردمی هستیم که از مظلومان در طول تاریخ حمایت کرده ایم و این ریشه در فرهنگ و دین ما دارد و عواطف ما اجازه نمی دهد که ظالم ترین مردمان به مردمی مظلوم و قبله اول مسلمانان  حمله کرده اند.

مقدم فر گفت :مسئله فلسطین مسئله سرزمین نیست ،،مسئله حق و حقیقت است.
وی افزود :مبارزه با صهیونیسم مبارزه با  استبداد است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است ".

وی با اشاره به اینکه صعودی ها هزینه دوستی با اسراییل و آمریکا را پرداخت کرده اند افزود :حمایت از فلسطین تبدیل به شاخص و حقیقت شده است ،امام خمینی (ره) می فرماید : حمایت از فلسطین در روز قدس احیای اسلام امروز است ،کاری که شما کردید آنها این هزینه را میدهند بحث سازش و چالش هیچ وقت نظام صهیونیست را به مشروعیت نمیشناسیم.

مقدم فر افزود :عربستان را ببینید،ترامپ گفت :از این گاو شیرده باید دوشید،مبلغی برابر با فروش ده سال نفت ایران را از عربستان گرفتند. این هزینه سازش است.

 وی با اشاره به اینکه روز قدس همه دنیا اسلام را با ایران هماهنگ کرد افزود : با این  اقدام جبهه مقاومت  تا بیخ گوش اسرائیل گسترش داده است اسرائیلی که شش روزه کل جهان عرب را شکست داد در سه جنگ پیاپی از جبهه مقاومت شکست خورد.

 وی یاد آور شد رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.اکنون که ۲۳ سال مانده به وعده آقا،شما میتوانید نشانه های آن را ببینید، قدرت موشکی حزب الله و فرود ۶ فروند موشک سپاه بر فرق استکبار باعث شده که هیچ کدام از آنها احساس امنیت نکنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :اولین پیام حمله موشکی انتقام از حادثه تروریستی تهران و پاسخ به ترقه بازی آنها بود. اما هدف اصلی چیز دیگری بود، موشک ها در نزدیکی پایگاه های آمریکایی در دیرالزور فرود آمد.و سیستم های ضدموشکی آمریکا نتوانستند کاری بکنند. آمریکا آن منطقه را منطقه امن اعلام کرده بود.

وی تصریح کرد : ۶سال پیش که موشک ها تست شد و اعلام شد، آمریکا و اسرائیل گفتند اینها دروغ میگویند ایران نمیتواند موشک نقطه زن و رادار گریز تولید کند. اما امروز به یقین رسیدند، ترسیدند و هرچه رسانه های بیگانه خواستند حمله موشکی را کم اهمیت کنند نتوانستند چون پیام این حمله بسیار گسترده بود.و دشمن پیام را دریافت کرد.

وی یاد آور شد :قدامات آمریکا و صهیونیست ها در منطقه برای ما فرصت ایجاد کرد.در عراق و سوریه و .... تمام این افتخارات امروز را مدیون مجاهدت های سردار سلیمانی و یارانش هستیم.این افتخار کرمانی هاست.

مقدم فر در بخش دیگری از سخنانش به نامه های آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)در سالهای ۹۴ و ۹۵ خطاب به جوانان اروپایی اشاره کرد و افزود : این مطالب  بسیار گسترش یافت و تاثیر گذار بود. آقا فرمودند ای جوانان غربی اسلام را از منشا آن بشناسید نه از سران خودتان چون آنها داعش را به شما معرفی میکنند،ایشان  در دومین نامه  فرمودند ای جوانان غربی ما با شما در موضوع تروریسم درد مشترک داریم.واژه درد مشترک بارها در فضای مجازی تکرار شد.

وی بااشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل امروز در همه اهداف شکست خوردندافزود : روزی که داعش چهار استان را گرفت، گفتند دولت عراق وشام درحال تشکیل است اما امروز عراق از داعشی ها جارو شد ،عراق متحد شد، نیروی مردمی تشکیل شد و شیعیان با کنار گذاشتن اختلافات در کنار هم ایستادند این فرصت است.

 مقدم فر خاطرنشان کرد :داعشی ها در سوریه جارو شدند از همه شهرها جمع شدند و متمرکز شدند در دیرالزور و درحال نابودی هستند.موشک ها هم در آنجا بر سر فرماندهان آنها فرود آمد در همان سوریه و عراق کارشان تمام شد.

وی با اشاره به ایجاد جریان تروریسم تکفیری داعش توسط آمریکا و اسرائیل و با تلاش عربستان خلق شد یادآور شد : ایجاد این گروه های منفور را ترامپ و کلینتون با صراحت اعلام کردند.مجروح های داعش را برای درمان به اسرائیل بردند و آموزش انتحاری را در سرزمین های اشغالی به تروریست ها ارائه میدهند. اولین هدف آنها از تشکیل داعش، انحراف بیداری اسلامی بود،درگیری را به داخل سوریه کشاندند.دومین هدف، ایجاد شکاف در جهان اسلام است. میخواستند داعش را نماد اهل سنت معرفی کنند و جنگ داخلی راه بیاندازند.سومین هدف آنها این بود که مسئله فلسطین فراموش شود و مسلمان ها درگیر خودشان بشوند. چهارمین هدف، اسلام هراسی بود و اسلام ستیزی با نشان دادن چهره داعشی از اسلام اما موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار