نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان گفت: اتحاد و یکدلی که در بین ملت ایران وجود دارد، گسستنی نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا فایق رستمی نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری سخنران راهپیمایی روز قدس در شهرستان سروآباد گفت: روز قدس، روز شناخت مکر و حلیه دشمنان و روز وحدت و یکدلی مسلمانان است.

وی روز قدس را روز حمایت از مظلومان جهان دانست و افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب به نام روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه ستم دیدگان جهان نامگذاری شده است.

به گفته رستمی، دشمنان اسلام از تجهیزات نظامی مسلمانان نمی ترسد، بلکه از اتحاد، همبستگی و وحدت مسلمانان هراس دارند و به هر قیمتی تلاش می کنند با ایجاد تفرقه و اختلاف و قتل و کشتار در ممالک اسلامی این اتحاد و یکدلی را از بین ببرد.

وی با محکوم کردن اقدامات تروریستی تهران گفت: دشمنان قصد دارند، در بین ملت ایران ایجاد تفرقه و اختلاف کنند و ملت ما را نابود کنند اما غافل از اینکه اتحاد و یکدلی که در بین ملت ایران وجود دارد، گسستنی نیست و ملت ایران همچون گذشته به مکر و حیله دشمنان آگاه است.

نماینده کردستان مجلس خبرگان رهبری براین باور است، کشور ایران یک دولت آزاده، صلح جو و عدالت طلب است و دست دوستی و اتحاد برای همه ممالک اسلامی دراز کشیده است.

 انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.