این روزها طهمورث نوری هنرمند نقاش حال خوشی ندارد و به دور از کارگاه نقاشی و هیجان کشیدن نقاشی های رنگارنگش در بستر آرام گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طهمورث نوری متولد 1336  کرمانشاه  است  که از 6 سالگی  با تشویق عمو و برادرش  به این سمت کشیده شد.

وی سال 58 وارد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران شدو   سپس به سمت بازار کار رفت و در کارگاه نقاشی بر روی چرم را آغاز کرد با مدرک فوق دیپلم وارد آموزش و پرورش  شد و لیسانس خود را  را از دانشگاه تربیت معلم کرمانشاه گرفت.

قلم طهمورث دیگر بر بوم طرحی نمی کشد


نوری  رنگ روغن و طراحی کار می کرد اما بیشتر از همه به آب رنگ علاقه داشت  و طرح های ذهنی خود را به روی بوم  می کشید طهمورث نوری نقاش کرمانشاهی شهریور ماه سال گذشته دچار سانحه رانندگی شد و اکنون دیگر نمی تواند مانند گذشته کار کند استاد برخلاف همیشه درون کارگاهش پیدایش نمی‌شود، در بستر آرام استراحت می‌کند و نقاشی های ناتمامش را به انتظار گذاشته است.

قلم طهمورث دیگر بر بوم طرحی نمی کشد


 یعقوب عمامه پیچ،الخاص،محمد حسین حلیمی و رویین پاک باز  از اساتید این هنرمندو  فرزاد بهره مند از شاگردان وی بوده اند.

و حرف آخر استاد اینکه :

نقاشی اولین زبان تصویری دنیاست یعنی قبل از اینکه خط به وجود بیاید تصویر و نقاشی وجود داشته است و نقاشی نکردن  یعنی گرفتن عشق  ، و انسان با عشق است که زنده می ماند و زندگی می کند.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.