رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز مرحله ویژه برخورد پلیس با خودرو‌های شیشه دودی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ حميد معين زاده گفت : اجرای طرح برخورد با شيشه دودی از ابتدای تيرماه سال جاری در سراسر استان با بكارگيری تمامی ظرفيت های موجود آغاز و تا پايان سال جاری ادامه خواهد داشت.
رئيس پليس راهور استان گفت: با شروع فصل گرما تعدادی از كاربران ترافيكی اقدام به نصب برچسب های تيره بر روی شيشه های خودرو خود می كنند كه برابر قانون 21 و22 قانون رسيدگی به تخلفات راهنمايی و رانندگی و برابر كد اخطاريه 2114 در صورتی كه در اين مورد راننده و سرنشين قابل رويت نباشند مبلغ 500 هزار ريال جريمه در پي خواهد داشت.
وی تصريح كرد:هدف از اجرای قانون كاهش ارتقاء فرهنگ عبور و مرور بوده و مطمئنا اگر رانندگان به قوانين احترام بگذارند باعث كاهش حوادث رانندگی و افزايش انضباط ترافيكی می شود.
وی افزود: در خصوص معاينه فنی خودروها بر اساس آئين نامه راهنمايی و رانندگی و قانون رسيدگی به تخلفات، مالکان خودروهايی که بيش از پنج سال از توليد آن ها گذشته باشد موظف به اخذ برگه و برچسب معاينه فنی هستند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار