رئيس پليس راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از آغاز مرحله دوم طرح تابستانی پليس راهور استان در سطح شهرستان ها بعد از ماه مبارك رمضان خبر داد .

آغاز طرح تابستانه پليس راهوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ‌حميد معين زاده گفت :اجرای طرح تابستانی پليس راهور استان با بكارگيری تمامی ظرفيت های موجود بعد از ماه مبارك رمضان آغاز و تا دوم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .
 
وی پوشش کامل نقاط حادثه خيز را از اقدامات اين پليس در اين طرح برشمرد و افزود : كليه نقاط حادثه خيز در سطح معابر شهری در استان شناسايی و تحت پوشش کامل عمليات ترافيکی قرار خواهد گرفت .
 
اين مقام انتظامی کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربين های کنترل سرعت از ديگر اقدامات اين پليس در زمان اجراي اين طرح عنوان و خاطر نشان کرد : امسال در تلاش هستيم تا با همکاری رانندگان وسايل نقليه بتوانيم آمار تصادفات و تلفات ناشی حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان كرمان کاهش دهيم .
 
معين زاده ادامه داد : برابر بند ب ماده 10 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی ، در مواردی كه قرائن و شواهد حاكی از حالت غير طبيعی يا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد،ماموران پليس راهنمايی و رانندگی با استفاده از تجهيزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام مي كنند و در صورت مثبت بودن تست علاوه بر ضبط گواهينامه به مدت 6 ماه مبلغ 400 هزار ريال نيز جريمه بهمراه خواهد داشت و به مقام قضايی نيز معرفی می شود .
 
وی همچنين از تشديد برخورد پليس راهور با ناهنجاري های اجتماعی از قبيل آلودگی صوتی ،حمل حيوانات در حين رانندگی ،دودی كرن شيشه های وسيله نقليه و خبر داد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار