کرمان؛

مشاور استاندار کرمان در امور خیریه وعام المنفعه معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان به سمت مشاور استاندار کرمان درامور خیریه وعام المنفعه منصوب شد.

مشاور استاندار کرمان در امور خیریه وعام المنفعه معرفی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی ، استاندار کرمان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی هاشمیان را به عنوان مشاور خود برای همکاری با نهادها و موسسات غیردولتی، بخش خصوصی، مجموعه خیرین و فعالیت های عام المنفعه منصوب کرد.
 
دراین حکم آمده است: با عنایت به نام گذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال از سوی مقام معظم رهبری در جهت تحقق این سیاست ها و نظر به تعهد جناب عالی در همکاری با نهادها و موسسات غیردولتی، بخش خصوصی، مجموعه خیرین و فعالیت های عام المنفعه، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شود.
 
استاندار کرمان افزوده است: انتظار می رود تمامی اهتمام خود را در جهت گفتمان سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن آن در میان بخش ها و مجموعه های مذکور مبذول داشته و با بهره گیری از توان و ظرفیت های ارزشمند آنان در جهت نیل به توسعه همه جانبه مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارید.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی هاشمیان فرزند آیت الله شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان، خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین منتخب مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رفسنجان است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.