کرمان؛

همکاری مردم با ماموران راهنمایی و رانندگی در روز قدس

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان کرمان از رانندگان و مردم ولايی و هميشه در صحنه استان خواست در روز قدس به مثابه مراسمات قبلی حداكثر همكاری را با مأموران پليس داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ حميد معين زاده با گراميداشت ايام ماه مبارك رمضان و فرا رسيدن روز قدس، روز حمايت از مظلومان، از اعمال محدوديت های ترافيكی ويژه اين روز تاريخی در شهر كرمان خبر داد و گفت: به منظور هرچه بهتر و با شكوه تر برگزار شدن راهپيمايی اين روز از بامداد روز جمعه تا خاتمه مراسم، خودروهای پارك شده در محدوده مسير حركت راهپيمايان به نزديك ترين پاركينگ انتقال داده خواهد شد.
وی افزود: مراسم راهپيمائی از ساعت 10 صبح روز جمعه مورخه دو تير 1395 از تقاطع توحيد شروع و از مسير خيابان های طالقانی - قدس-فلسطين- شوراء و شهيد عباسپور تا مصلای کرمان ادامه خواهد يافت.
رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان كرمان در خاتمه از رانندگان و مردم ولايی و هميشه در صحنه استان خواست در اين روز تاريخي به مثابه مراسمات قبلی حداكثر همكاری را با مأموران پليس داشته تا راهپيمايي باشكوه در حمايت از مردم فلسطين و مظلومان جهان و اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيست برگزار شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.