تامین امکانات زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی از منابع استانی انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در دیدار با فرماندار شهرستان گرمه گفت: تلاش فرمانداران در تامین منابع مالی برای انجام فعالیت های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی تامین امکانات زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی را تسریع می کند.

وی افزود:در سال اقتصاد مقاومتی باید از تمامی امکانات و توانایی های مناطق برای توسعه تولید و اشتغال استفاده کرد.

وحدت گفت:هم اکنون در خراسان شمالی در هر شهرستان یک شهرک یا ناحیه صنعتی وجود دارد که دارای امکانات زیربنایی مناسب برای متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است و استقرار صنایع کوچک  در این مناطق ، به  توسعه منطقه کمک می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: فرمانداران نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در جذب سرمایه گذار صنعتی به شهرک ها و نواحی صنعتی دارند.

فرماندار گرمه نیز در این دیدار گفت : تمامی تلاش خود را برای جذب منابع استانی برای تامین امکانات زیربنایی ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه انجام می دهد.

علی محمد زاده ضمن اعلام آمادگی برای جذب سرمایه گزار در ناحیه صنعتی گفت: ایجاد زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گزاری و تسهیل در روند صدور مجوزها برای سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال بایستی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان شهرستان باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.