منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بجنورد مشمول قانون معافیت مالیاتی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : این طرح با هدف تشویق سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی کشور ، برای سرمایه گذاران صنعتی ، معدنی ، خدماتی که دارای مجوز سرمایه گذاری از مراجع قانونی هستند اجرا می شود.

وی به معافیت مالیاتی 7 ساله منطقه ویژه شهرستان بجنورد اشاره کرد و افزود : معافیت مالیاتی برای مناطق کمتر توسعه یافته 13 سال و برای سایر مناطق 7 ساله است .

وحدت اظهار کرد : در این قانون 50 درصد از مالیاتهای سالهای بعد از دوره هفت ساله هم تا زمانی که درآمد مشمول مالیات واحد ، معادل سرمایه ثبت و پرداخت شده شود ، مشمول بخشودگی می شود.

وی تصریح کرد : درصورتیکه سرمایه گذاری انجام شده با مشارکت سرمایه گذار خارجی با مجوز سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران باشد ، به ازای هر 5 درصد مشارکت سرمایه گذاری خارجی به میزان 10 درصد و حداکثر تا 50 درصد به مشوق ها اضافه میشود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت : قانون معافیت مالیاتی برای آن دسته از سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرکها ی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی است که از تاریخ اول فروردین ماه سال 95 برای آنها پروانه بهره برداری صادر یا قرارداد استخراج و فروش منعقد شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.