رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان گفت: مرکز خلاقیت و شکوفایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به عنوان اولین دانشگاه پیام نور استان اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد ابراهیم ایرج پور امروز در نشست خبری با بیان این که شهرک های دانش بنیان حلقه واسط بین افراد توانمند در حوزه های علمی و پژوهشی و بهره وری بالا هستند افزود: ایجاد شرکت های دانش بنیان از هدف های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این که شرکت های دانش بنیان پس از استقرار در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان امکان استفاده از 7 آزمایشگاه تخصصی در حوزه های شیمی، زیست، خاک، مکانیک و مدار را خواهند داشت تصریح کرد: در این دانشگاه امکان کشت بافت و تغییر ژن گیاهی فراهم شده است و آزمایشگاه های این دانشگاه از نظر تجهیزات در رتبه سوم استان قرار دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با بیان این که در حال حاضر 3 شرکت فعال در حوزه گیاهان دارویی و کشاورزی جهت استقرار در واحد علمی تحقیقاتی این دانشگاه اعلام امادگی کرده اند خاطر نشان کرد: شرکت های دانش بنیان فرصت خوبی جهت رفع بیکاری و استفاده از ظرفیت های منطقه را فراهم می کنند.

ایرج پور از اتمام عملیات اجرایی اتصال این مرکز دانشگاهی به فیبر نوری خبر داد و افزود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 4 میلیارد ریال بوده که با تعامل صورت گرفته با دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه ای برای دانشگاه در بر نداشته است.

وی گفت: مجتمع فرهنگی این دانشگاه با داشتن دو سالن اجتماعات جداگانه و امکانات پذیرایی و آمادگی برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف با ظرفیت 500 نفر را دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار