با تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره ادبی شاه‌ بیت، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا عید فطر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

صابر قدیمی، دبیر جشنواره ادبی شاه بیت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: زمان ارسال اثر به جشنواره ادبی شاه بیت تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا عید فطر به دبیرخانه این جشنواره ادبی ارسال کنند. در طول مدت انتشار فراخوان این جشنواره ادبی تاکنون حجم چشمگیری از آثار به دبیرخانه ارسال شد.

 وی افزود: تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی شاه بیت ارسال شده است. این میزان اثر برای دور اول یک جشنواره آیینی خوب است و کارهای رسیده به این جشنواره ادبی آثاری بسیار ارزشمند هستند. اکثر آثاری که به دبیرخانه رسیده از شهرستان‌ها ارسال شده است و اکثریت شرکت‌کنندگان تاکنون شهرستانی هستند. این یک اتفاق مبارک و خوبی است که از یک جشنواره ادبی تا این حد استقبال شد.

دبیر جشنواره ادبی شاه‌ بیت با اشاره به مراسم اختتامیه این جشنواره ادبی اظهار داشت: امیدواریم همه در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی شاه‌ بیت شرکت کنند.

 مراسم اختتامیه روز قلم (14 تیرماه) در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌کنم تا در مراسم شب شعری که همزمان با اختتامیه این جشنواره ادبی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار