بروجرد؛

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در بروجرد

در آستانه روز جهانی قدس، مسیر‌ های راهپیمایی روز قدس در بروجرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در این شهرستان راس ساعت 11:30 دقیقه از میدان قیمان آغاز شده و در پایان به مصلی نماز جمعه ختم می‎شود.

 

راهپیمایان مسیر میدان قیام، خیابان و میدان شهدا، خیابان آیت‎الله کاشانی، چهار راه باغمیری، خیابان بحرالعلوم، میدان و خیابان صفا را تا مسجد امام خمینی (ه) و مصلی نماز جمعه شهرستان بروجرد می‎پیمایند.

پس از تجمع راهپیمایان در مسجد امام خمینی و قرائت قطعنامه روز جهانی قدس، نماز جمعه شهرستان بروجرد در مصلی جمعه با حضور اقشار شرکت‎کننده در راهپیمایی برگزار می‎شود.

گفتنی است، همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مومن و روزه‎دار این شهرستان با شرکت حداکثری و با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مسلمانان فلسطین اشغالی اعلام و خشم و انزجار خود را از نسل‎کشی رژیم غاصب و جعلی اسرائیل فریاد می‎‎زنند.

امسال نیز از همه شهروندان متدین و ولایتمدار شهرستان بروجرد دعوت شده است که با حضور مثال ‎زدنی و پر شور و نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس و در کنار دیگر هموطنان خود برگ زرینی بر سند افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزوده و بار دیگر یکصدا و همنوا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیست و آزادی قدس شریف را سر دهند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.