لرستان؛

راهپیمایی روز قدس فرصت مناسبی برای محکوم کردن جنایات اسراییل

امام جمعه نورآباد گفت : راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت فوق العاده ای دارد وجبهه سعودی و صهیونیستی بر علیه مسلمانان در کشورهای سوریه عراق و بحرین شکل گرفته است و این روز فرصت مناسبی برای محکوم کردن جنایات این جبهه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان با گرامیداشت نامگذاری آخر جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام راحل گفت: به برکت انقلاب اسلامی و روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
وی افزود: روز قدس از روزهای مهمی است که افکار عمومی جهان را متوجه ملت مظلوم فلسطین و جنایات دولت غاصب فلسطین می کند لذا رژیم صهیونیستی از این روز هراس دارد و از ماهها قبل برای کنترل فلسطینیان برنامه ریزی می کند.
وی اظهار امیدواری کرد مردم مسلمان ایران و جهان بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و انزجار و خشم خود را از توطئه های جبهه سعودی ، صهیونیستی ابراز خواهند کرد .
معاون فرمانداری شهرستان دلفان نیز در این جلسه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد و خواستار همکاری ادارات برای هرچه با شکوهتر برگزارشدن راهپیمایی روز قدس در این شهرستان شد.
به گفته خداکرم غلامی این راهپیمایی علاوه بر شهرهای نورآباد و هفت چشمه در مراکز دهستانهای شهرستان دلفان نیز برگزار می شود.
راهپیمایی روز قدس راس ساعت 11 از مقابل میدان بعثت آغاز و تا محل مصلی نماز جمعه نورآباد ادامه خواهد داشت .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت و 444 روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است
انتهای پیام /ا
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.