شهردار کرمان گفت: شهرداری و شورا همواره در برابر تخریب خانه شهر مقاومت کرده اند.

تکذیب شایعات مبنی بر تخریب در خانه شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی بابایی شهردار کرمان در نشست خبری خانه شهر کرمان ؛ با اشاره به شایعات در خصوص آغاز تخریب خانه شهر کرمان گفت: تا این لحظه هیچ گونه تخریبی در خانه شهر صورت نگرفته و آخرین تصمیم مبتنی بر نگهداری این بنا است.


وی با اشاره به اینکه شهرداری براساس برخی اسناد بالادستی ملزم به انجام پاره ای اقدامات است، افزود: شهرداری و شورا همواره در برابر تخریب خانه شهر مقاومت کرده اند.


بابایی تصریح کرد: طرح میدان شورا از دوره های گذشته طراحی شده و به تصویب کمیسیون ماده 5 رسید و بر این اساس کار ساخت ساختمان جدید استانداری و شهرداری آغاز شد.


وی خاطر نشان کرد: در آخرین جلسه جمع بندی در خصوص تخریب خانه شهر که با حضور استاندار کرمان برگزار شد مقرر شد، بنای خانه شهر باقی مانده و به صورت ویژه استحکام بخشی و نوپردازی شده و از آن به عنوان ورودی استانداری استفاده شود.


با بایی با بیان اینکه، به وجود مغایرت هایی در خصوص در ورودی ساختمان جدید استانداری و ساختمان خانه شهر گفت: قرار شده است که چند دهنه از سالنی که فاقد ارزش به لحاظ ساختمانی است تخریب شود.


وی افزود: بقیه های بخش های واجد ارزش ساختمان و ستوان های ضلع جنوبی و شرقی باقی می ماند و گالری هایی در آن مکان ایجاد می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار