رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری ثامن هرگونه تصمیم درباره ادغام و تغییر در ساختار موسسه ثامن با نظر بانک مرکزی انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عیسی رضایی رئیس هیات مدیره موسسه ثامن گفت: توصیه من به سپرده گذاران، حفظ آرامش است و هیچ جای نگرانی در تامین نقدینگی مورد نیاز مردم نیست.

وی افزود: نقدینگی مورد نیاز مردم تامین است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری ثامن افزود: در صورت موافقت بانک مرکزی برای ادغام این موسسه، همه سپرده های مردم حفظ می شود و تنها مشتریان برای صدور کارت های جدید به شعب مراجعه خواهند کرد.

رضایی، ادغام را فرآیندی زمان بر دانست و گفت: تا زمانی که روال اداری مربوط به ادغام انجام نشود و بانک مرکزی تایید نکند، این ادغام صورت نمی گیرد.

رئیس هیات مدیره این موسسه اعتباری گفت: از آنجا که مشکلی در رسیدگی به حساب های مردم وجود ندارد، تمامی شعب ثامن در سراسر کشور فعال است ولی با ازدحام جمعیت رو به رو است.

وی گفت: انتشار اخبار تایید نشده از احتمال ادغام تعاونی ثامن با موسسه مالی اعتباری کوثر، دل نگرانی برخی سپرده گذاران را به دنبال داشته و از این رو روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن از سپرده گذاران خود خواسته است در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با این موسسه تماس بگیرند.

روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن شماره تلفن های 82072181 و 82072182 و 82072186 را با پیش شماره تهران برای پاسخگویی به پرسش ها و ابهام های مشتریان اعلام کرده است.

رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری ثامن اظهار کرد: رفتار هیجانی سپرده گذاران در برداشت وجوه از حساب های خود و سیل مراجعات مردمی سبب شده تا آنان نتوانند در یک بازه زمانی کوتاه مدت پاسخگوی سپرده گذاران باشند و از این رو به مردم پیشنهاد کرده اند که به ازای مبالغ موجود در حساب های آنها، از تعاونی چک دریافت کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ali
۱۳:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
درست میگن