هم اکنون 160 زوج در استان در نوبت قبول فرزندخواندگی هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛اسماعیل قربانی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی شب گذشته در بازدید از شیرخوارگاه حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان شیروان و در ضیافت افطاری با آنان، با اشاره به اطعام یتیمان توسط حضرت علی(ع) گفت : هم اکنون از محل اعتبارات رهبری شیرخوارگاه بجنورد در گلستان شهر بجنورد با اعتبار 250 میلیارد ریال در دست ساخت است که بزودی بهره برداری می شود .

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: شیرخوارگاه حضرت فاطمه زهرا(س) شیروان در سطح استاندارد مناسب و جزو بهترین ها است.

عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه قسمت ایزوله و نوزادان فقط برای شیرخوارگان است ، افزود : شیرخوارگاه این شهرستان نباید به مرکز استان انتقال داه شود زیرا که زمین آن از سوی یک بانوی خیر اهدا شده و نباید خلاف نیت خیر انجام شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امسال در کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری را پی گیری خواهیم کرد تا به کمک دولت به سر منزل برسد و یک عدالت بین کارمندان اجرا شود.

عباسعلی صفایی فرماندار شیروان هم گفت : با توجه به زحمات فراوان پرسنل بهزیستی برای کمک به این فرزندان هم اکنون برخی از فرزندان این مراکز در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.

گفتنی است : شیرخوارگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در شیروان تنها شیرخوارگاه در استان است که 35 کودک از بدو تولد تا سنین 6 سالگی در آن نگهداری می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.