مرکز استعدادهای جوان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، نسل جوان را برای مربیگری نسل آینده آماده می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد کاظم لاهوتی مدیر آموزشی مرکز استعدادهای جوان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با بیان اینکه در این مرکز پس از ارسال دعوت نامه برای دانش آموزان و بعد از انجام چندین مصاحبه دانش آموزان نخبه انتخاب می شوند، گفت: در این مرکز دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم جذب می شوند.
 
لاهوتی با اشاره به اینکه این مرکز جنبه کمک آموزشی و اعتقادی دارد، درباره ویژگی های این مرکز گفت: طی برنامه ریزی 4 ساله علاوه بر تعلیم دروس پایه نظیر ریاضی، فیزیک، علوم زبان و غیره، دوره های علوم قرآنی، احکام، بیان مسائل اعتقادی به شیوهای جدید، کلاس خلاقیت تحت عنوان ایستگاه نابغه ها برای دانش آموزان برگزار می شود.
 
وی از برعهده گرفتن مسئولیت مربیگری این دانش آموزان پس از پایان دوره سخن گفت و افزود: آموزش ها به گونه ای است که دانش آموزان در پایان به عنوان مربی آموزش قرآن در مجمع قاریان پذیرفته می شوند.
 
مدیر آموزشی مرکز استعدادهای جوان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان درباره برنامه های جنبی این مرکز گفت: به منظور ایجاد حس رقابت در بین دانش آموزان به فعالیت های آن ها امتیاز داده می شود و این امتیازات در جدولی به نام ترنج که مخفف تربیت نیروی جوان است ثبت می شود و در پایان هر ترم به افرادی که بیشترین امتیاز را گرفته باشند، جوایزی اهدا می گردد.
 
لاهوتی درباره برنامه های جنبی این مرکز گفت: آزمون حفظ سوره ملک؛ برنامه های تفریحی شامل: اردو درون شهری و برون شهری با هدف تربیتی؛ مسابقات خاص مثل سازهای ماکارونی، موشک های کاغذی و لیگ فوتبال دستی؛ معرفی بازی های جدید مثل تانگو اوریگامی جنگو؛ سانس های ورزشی، مثل: شنا، فوتسال و هندبال؛ نمایش فیلم و انیمیشن های آمورنده روز دنیا و غیره که این برنامه ها علاوه بر امتیاز برای نفرات برتر در جدول ترنج برای حضور دانش آموزان امتیاز آور است.
 
مدیر آموزشی مرکز استعدادهای جوان مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با بیان اینکه ثبت نام ها به صورت دوره ای است و طبق تقویم آموزشی اعلام می شود، گفت: در حال حاضر در مرکز برادران ۴۰ نفر پذیرفته می شوند که قرار است از مهر امسال شعبه خواهران این مرکز نیز راه اندازی شود.
 
این مرکز در خیابان شهید بهشتی، کوچه شماره ۱۰، شرقی ۳ واقع شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از راه های زیر اقدام کنند:
-مراجعه حضوری به مرکز
- تماس باشماره32447725 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A.z
۰۳:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
چقدر جالب
آخرین اخبار